اورونوف موتور محرک پرسپولیس برابر الاهلی؛ قرارداد او را تمدید کنید!

اورونوف موتور محرک پرسپولیس برابر الاهلی؛ قرارداد او را تمدید کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان شکست پرسپولیس برابر الاهلی، اوستون اورونوف نمایش درخشانی را از خود به‌جا گذاشت تا نگرانی هواداران راجع‌ به تمدید قرارداد او دو چندان شود.

به گزارش فوتبالی، قرمزها در شب بدشانسی‌ها و بی‌دقتی‌ها، نکات مثبت فراوانی داشتند که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

یکی از این موارد، درخشش دوباره اورونوف ازبک، وینگر آماده این روز‌های پرسپولیس بود. اوستون که در این هفته‌ها موتور محرک قرمزها بوده، دیشب هم با عملکرد مثال‌زدنی‌اش، مجراشی و جوهانی که مسئول کنترل او بودند را دیوانه کرده بود. 

دریبل‌های موفق و نفوذ‌های ویرانگر این بازیکن ۲۳ ساله، چندین و چندبار دروازه ادوارد مندی سنگالی را تا مرز فروپاشی برد و خوش‌شانسی شاگردان ژاسل، پرسپولیسی‌ها را در امر گلزنی ناکام گذاشت. اورونوف فرای یک وینگر صرفاً فانتزی‌باز، در بازی‌سازی هم کمک زیادی به خط هافبک می‌کرد و کنار نفوذ‌ها و حرکات پشت مدافعین‌اش، بارها تا نزدیکی میانه زمین می‌آمد و با دریافت توپ و پاس‌های بلند و بعضاً عمقی، مهاجمان کم‌فروغ سرخ‌ها را در موقعیت‌های مناسب گلزنی قرار می‌داد که قدر هیچکدام از توپ‌های ارسالی اورونوف در چمن ورزشگاه ملک عبدالله، دانسته نشد.

اوستون اورونوف در نیمه ‌نخست بازی توانست از مریح دمیرال ترک، پنالتی هوشمندانه‌ای بگیرد که با تصمیم بحث برانگیز وی‌ای‌آر و تیم داوری، پنالتی رد شد.

طبق آمار، بیش از هفتاد درصد دریبل‌های موفق پرسپولیس در دیدار شب گذشته، از سوی اورونوف صورت گرفته بود!

پس از عملکرد قابل‌قبول شاگردان خوان کارلوس گاریدو و فرم فوق‌العاده این هفته‌های اورونوف، هواداران پرسپولیس خواهان تمدید هرچه سریع‌تر قرارداد این بازیکن هستند تا با پایان فصل، استرسی برای حضور یا عدم حضور او در لیگ بیست‌وپنجم نداشته باشند.

۵۷۹۳