هافبک ملی‌پوش آرسنال به زودی آماده بازی می‌شود

هافبک ملی‌پوش آرسنال به زودی آماده بازی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- میکل مرینو، خرید جدید آرسنال در بازار نقل و انتقالات تابستانی که از ناحیه کتف دست خود دچار مصدومیت شده بود، گچ دست خود را باز کرده است و به زودی به میادین برمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، میکل مرینو یکی از خریدهای مهم آرسنال در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال بود. این هافبک اسپانیایی پس از درخشش با پیراهن رئال سوسیداد و تیم ملی اسپانیا در تابستان امسال به آرسنال پیوست. او پیشنهاداتی از بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم دریافت کرد، اما ترجیح داد به آرسنال بپیوندد و شاگرد هم‌وطن خود، یعنی میکل آرتتا شود. او سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه دارد و در مقطعی برای نیوکاسل به میدان رفته بود.

این بازیکن در روزهای ابتدایی حضورش در تمرینات آرسنال دچار مصدومیت از ناحیه کتف دستش شد و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش به میدان برود. اما حالا شنیده می‌شود که گچ دستش را باز کرده و به زودی می‌تواند برای آرسنال بازی کند. به گزارش کان هریسون، میکل مرینو دوران ریکاوری و نقاهت خودش را به خوبی طی کرد و به زودی می‌تواند در تمرینات گروهی آرسنال شرکت کند.

همچنین تصاویری که از او در مهمانی جشن تولد داوید رایا منتشر شد، نشان می‌دهد که او دیگر بدون گچ در این مهمانی شرکت کرده است.

1428