از خطیبی تا اسکوچیچ؛ سرمربیان تراکتور در 3 سال!

از خطیبی تا اسکوچیچ؛ سرمربیان تراکتور در 3 سال!

پايگاه خبری فوتبالی- تراکتور که سه سال پیش آخرین حضور خود را در بازی‌های آسیایی تجربه کرده بود، در طول این مدت روی نیمکت تغییرات زیادی داشته است. 

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال تراکتور فردا (چهارشنبه) نخستین دیدار خود را در لیگ سطح 2 قهرمانان آسیا برابر الوکره قطر برگزار خواهد کرد.

تی‌تی‌ها شهریور 1400 که برابر تیم النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند، آخرین تجربه خود را در این مسابقات داشتند و حالا پس از سه سال دوباره به بازی‌های آسیایی بازگشته‌اند؛ البته با این تفاوت که فرمت آن تغییر کرده و تراکتور به همراه سپاهان در لیگ سطح 2 قهرمانان آسیا حضور دارد.

در فصل 99_1400 هدایت تراکتور را رسول خطیبی برعهده داشت که موفق شد با این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. در پایان همان فصل فیروز کریمی جانشین خطیبی شد اما در اتفاقی عجیب فراز کمالوند جای او را گرفت. البته حضور کمالوند بسیار کوتاه بود و کریمی دوباره به سمت خود بازگشت و برای دیدار مقابل النصر روی نیمکت نشست که در نهایت تی‌تی‌ها نتیجه را به حریف عربستانی خود واگذار کردند و از دور مسابقات کنار رفتند. 

پس از حذف از آسیا روزهای بی‌ثباتی نیمکت تراکتور ادامه‌دار بود و با رفتن فیروز کریمی در میانه فصل، به ترتيب زونیمیر سولدو، ارطغرل ساغلام، قربان بردیف، پاکو خمز، محمد نصرتی، حمید مطهری در طی این سه فصل اخیر برای مدتی روی نیمکت سرخ‌ها نشستند.

در پایان فصل بیست و سوم اما بار دیگر تصمیم بر این شد که تراکتور باز هم فصل جدید را با یک سرمربی خارجی آغاز کند که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا در فاصله بین دو حضور تیم پرتماشاگر تبریزی در آسیا، میزان تغییرات روی نیمکت این تیم، دو رقمی شده باشد.

1999