قرارداد فوق ستاره زنان بارسلونا تمدید شد؛ با آیتانا تا ۲۰۲۸

قرارداد فوق ستاره زنان بارسلونا تمدید شد؛ با آیتانا تا ۲۰۲۸

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از دغدغه های سران بارسلونا برای تیم فوتبال زنان این باشگاه در چند وقت گذشته تمدید قرارداد آیتانا بونماتی فوق ستاره این تیم بود که دیشب بالاخره این اتفاق به وقوع پیوست تا خیال هواداران بارسلونا راحت شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم فوتبال زنان بارسلونا در سال های گذشته آیتانا بونماتی بود که قراردادش در سال آینده با این تیم به پایان می رسید. سران بارسلونا در چند وقت گذشته تلاش کردند او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کنند تا اینکه شب گذشته این فوق ستاره فوتبال زنان قراردادش را با بارسلونا تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد.

آیتانا در تابستان پیشنهادهای زیادی از تیم های مطرح به خصوص چلسی و لیون داشت اما با رد این پیشنهادها در بارسلونا ماندنی شد. رقم دقیق قرارداد این بازیکن هنوز مشخص نیست اما گفته می شود قرارداد او سالیانه بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون یورو باشد که این می تواند بالاترین نرخ قرارداد در فوتبال زنان باشد. پیش از آیتانا، الکسیا پوتیاس هم ماه قبل قراردادش را به ارزش سالیانه ۸۰۰ هزار یورو با بارسلونا تمدید کرده بود و حالا این دو ستاره می توانند باز هم در کنار هم جام های زیادی را برای بارسلونا به ارمغان بیاورند.

آیتانا سال گذشته توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دریافت کرد تا نشان دهد لیاقت با ارزش ترین بازیکن فوتبال زنان را دارد. او امسال هم یکی از اصلی ترین شانس های دریافت جایزه توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است.

6001