از پیراهن سوم بارسلونا برای این فصل رسما رونمایی شد

از پیراهن سوم بارسلونا برای این فصل رسما رونمایی شد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا از پیراهن سوم خود برای این فصل رونمایی کرد که به رنگ سبز است و احتمالا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، رونمایی از پیراهن باشگاه‌های بزرگ اروپایی یکی از قسمت‌های جذاب برای هواداران فوتبال است. طرفداران زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که هر ساله پیراهن تیم مورد علاقه خود را خریداری می‌کنند و برایشان اهمیت زیادی دارد که این پیراهن طراحی زیبایی داشته باشد. همچنین فروش پیراهن یکی از راه‌های درآمدزایی برای باشگاه‌ها است.

بارسلونا با توجه به طرفداران پرشماری که دارد هر ساله سود خوبی از این طریق به دست می‌آورد. هرچند که پس از جدایی لیونل مسی میزان فروش سالانه پیراهن برای بارسلونا افت چشمگیری داشت، اما همچنان به نسبت خیلی از باشگاه‌ها در سراسر دنیا این میزان بالاتر است. همچنین با ظهور پدیده‌ای به نام لامین یامال، بارسا دوباره توانست فروش پیراهن خود را افزایش دهد.

حالا این باشگاه از پیراهن سوم خود برای این فصل رونمایی کرد. این پیراهن به رنگ سبز روشن است و احتمالا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بارسلونا در گذشته نیز پیراهن‌هایی با رنگ‌های مشابه داشت و این پیراهن هواداران را به یاد سال‌های گذشته می‌اندازد و می‌تواند خاطرات را برای آن‌ها تداعی کند.

بارسلونا پنج‌شنبه شب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا میهمان موناکو خواهد بود و احتمالا در این مسابقه از این پیراهن استفاده کند.

1428