رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب وینگر بایرن‌مونیخ

رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب وینگر بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه مطرح لیگ برتر انگلیس، آرسنال و نیوکاسل یونایتد، علاقه‌مند به جذب لروی سانه، وینگر آلمانی باشگاه بایرن مونیخ، در تابستان سال آینده هستند. 

به گزارش فوتبالی، این خبر را روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داده است. سانه که یکی از بهترین وینگرهای فوتبال اروپا به شمار می‌رود، از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۰ توانست تأثیر زیادی در خط حمله این تیم داشته باشد و با عملکردهای درخشان خود توجه باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده است. آرسنال و نیوکاسل، هر دو به دنبال تقویت ترکیب خود برای رقابت‌های داخلی و اروپایی هستند و اضافه کردن بازیکنی با کیفیت و تجربه سانه می‌تواند به اهداف آن‌ها کمک کند. سانه با سرعت بالا، تکنیک برجسته و توانایی‌های هجومی خود، یکی از بازیکنان جذاب برای این دو باشگاه است.

آرسنال به عنوان یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر و نیوکاسل که در فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت، هر دو به دنبال افزایش قدرت هجومی خود برای رقابت در سطح بالا هستند. اگرچه بایرن مونیخ تاکنون قصد فروش سانه را اعلام نکرده، اما علاقه این دو باشگاه انگلیسی می‌تواند فضای مذاکرات را در تابستان آینده داغ کند. انتقال سانه به لیگ برتر می‌تواند دوباره او را در یکی از پویاترین و رقابتی‌ترین لیگ‌های دنیا به نمایش بگذارد، جایی که او پیش از این در منچسترسیتی خوش درخشیده بود. باید دید که در تابستان آینده کدام یک از این باشگاه‌ها می‌تواند برای جذب این وینگر آلمانی گام موفقی بردارد.

۱۰۰۹