قانون ویژه‌ای که پرز برای بازیکنان رئال مادرید گذاشته است

قانون ویژه‌ای که پرز برای بازیکنان رئال مادرید گذاشته است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید برای فصل جاری تصمیم گرفته است که یک قانون ویژه برای بازیکنانش بگذارد تا از شکل گیری حاشیه های احتمالی جلوگیری کند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید آن طور که باید و شاید فصل جدید را شروع نکرده است و پس از گذشت پنج هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا، چهار امتیاز از بارسا عقب افتاده است. علاوه بر این قضیه، رئال مادرید مصدومیت های زیادی را در همین ابتدای کار تجربه کرده است و این قضیه کار را برای کارلو آنچلوتی دشوار کرده است.

به نقل از خوزه فلیکس دیاز از روزنامه مارکا، باشگاه رئال مادرید با مدیریت فلورنتینو پرز یک قانون جدید برای بازیکنان خود از اینجای فصل به بعد وضع کرده است. این قانون به این صورت است که بازیکنان رئال مادرید بدون اجازه باشگاه نمی توانند مصاحبه کنند. در حقیقت مصاحبه های باریکنان رئال مادرید با رسانه های مختلف باید با تأیید باشگاه باشد.

باشگاه رئال این قانون را وضع کرده است تا از حاشیه سازی در این فصل جلو گیری شود چرا که تمام تمرکز رئال مادرید در حال حاضر باید روی این باشد که اختلافش را با بارسلونا جبران کند. رئال مادرید به دنبال این است که به دور از حاشیه ها، فصل درخشان قبل را تکرار کند.

1470