رسمی؛ ستاره فوتبال بانوان قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کر‌د

رسمی؛ ستاره فوتبال بانوان قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کر‌د

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فوتبال بانوان اسپانیا قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، آیتانا بونماتی، هافبک برجسته بارسلونا و برنده توپ طلای بانوان، قرارداد خود را با این باشگاه برای سه سال دیگر تا ژوئن ۲۰۲۸ تمدید کرد. این تمدید قرارداد او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تاریخ فوتبال بانوان تبدیل کرده است، به صورتی که بونماتی سالانه بیش از ۱ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

این ستاره اسپانیایی با وجود دریافت پیشنهادات وسوسه‌انگیز از باشگاه‌هایی همچون چلسی و المپیک لیون، تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و به موفقیت‌های خود در این باشگاه ادامه دهد. بونماتی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم بارسلونا در فتح عناوین داخلی و بین‌المللی نقش مهمی ایفا کرده و حالا با این قرارداد، آینده خود را در نوکمپ تضمین کرده است. این تصمیم نه تنها بارسلونا را در مسیر موفقیت‌های بیشتر قرار می‌دهد، بلکه به تقویت جایگاه بونماتی به‌عنوان نماد فوتبال بانوان نیز کمک می‌کند.

پیش از این هم اعلام شده بود آیتانا بونماتی قرار است به زودی قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و با توجه به حقوق پرداختی به او تبدیل به گران ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال بانوان شود و این در حالی است که چلسی قصد داشت علاوه بر فعال کردن بند فسخ ۳ میلیون یورویی اش که او را تبدیل به رکورد دار نقل و انتقالات تاریخ بانوان میکرد، حقوقی بالغ بر ۱۱ میلیون یورو در ۴ سال به او پرداخت کند.

۱۰۰۹