رسمی؛ مدافع سابق لیورپول راهی لیگ یونان شد

رسمی؛ مدافع سابق لیورپول راهی لیگ یونان شد

پایگاه خبری فوتبالی- دژان لوورن، مدافع کروات سابق تیم ملی کرواسی و باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند لیورپول و لیون، به طور رسمی به پائوک یونان پیوست.

به گزارش فوتبالی، این انتقال که به صورت آزاد انجام شد، لوورن را تا ژوئن ۲۰۲۶ به این تیم یونانی متعهد می‌کند. لوورن که در دوران حرفه‌ای خود تجربه‌های زیادی در سطح ملی و باشگاهی کسب کرده، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی کرواسی بود که در سال ۲۰۱۸ نایب قهرمان جام جهانی شد. او همچنین نقش مهمی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ داشت. با توجه به سابقه چشمگیر او در تیم‌های مطرح اروپایی، پیوستن او به پائوک می‌تواند تقویت بزرگی برای خط دفاعی این تیم یونانی محسوب شود. پائوک که در لیگ سوپر یونان رقابت می‌کند، امیدوار است با استفاده از تجربه و توانمندی‌های لوورن، حضور موفق‌تری در مسابقات داخلی و بین‌المللی داشته باشد.

این انتقال برای پائوک گامی مهم به شمار می‌رود، زیرا آنها به دنبال بهبود عملکرد خود در لیگ و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر هستند. هواداران پائوک نیز با استقبال گرمی از این بازیکن باتجربه، امیدوارند او نقش کلیدی در موفقیت‌های آتی تیم ایفا کند.

۱۰۰۹