مسی چند گل می‌خواهد تا بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی شود؟

مسی چند گل می‌خواهد تا بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی روند بسیار خوبی را در اینتر میامی طی کرده است و حالا فاصله بسیار اندکی دارد تا تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میامی شود.

به گزارش فوتبالی ، در بازی اخیر اینتر میامی مقابل فیلادلفیا یونیون که در چهارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر آمریکا برگزار شد، اینتر میامی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. در این بازی لیونل مسی موفق شد دو گل به ثمر برساند و عملکرد بسیار درخشانی داشت. مسی پس از مدت ها به میادین برگشته بود. در حقیقت لیونل مسی پس از مصدوم شدن در فینال کوپا آمه ریکا 2024 دیگر بازی نکرده بود و حالا دوباره به میادین برگشته بود.

لیونل مسی با دو گلی که در بازی اینتر میامی مقابل فیلادلفیا یونیون به ثمر رساند، حالا به تعداد 27 گل در باشگاه اینتر میامی رسیده است. مسی تنها دو گل تا رسیدن به تعداد 29 گل فاصله دارد. گونزالو هیگواین که بین سال های 2020 تا 2022 در اینتر میامی حضور داشت، موفق شد 29 گل به ثمر برساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ اینتر میامی شود و حالا مسی می تواند رکورد او را بشکند و خودش تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میامی شود.

1471