عکس؛ ژابی آلونسو و روپایی زدن با توپ لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ ژابی آلونسو و روپایی زدن با توپ لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بایرلورکوزن که در فصل گذشته قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان شد، در این فصل از رقابت ها در بازی های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و باید دید که چه عملکردی در این رقابت ها خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو تبدیل به یکی از بهترین تیم های دنیا شده است به طوری که شکست دادن این تیم بسیار دشوار است و بایر لورکوزن تبدیل به تیمی شده است که به این راحتی ها نمی شود آن را شکست داد.

حالا بایر لورکوزن در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در اولین بازی خود در مرحله اول قرار است که با فاینورد روبرو شود. این بازی پنجشنبه از ساعت 20:15 به وقت ایران برگزار می شود.

در تصویری که از تمرینات بایر لورکوزن پیش از این بازی منتشر شده است، می بینیم که ژابی آلونسو با توپ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حال روپایی زدن است. ژابی آلونسو در سال هایی که خودش بازیکن بود، به همراه لیورپول و رئال مادرید موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی این بازی ها را بالای سر ببرد.

البته حالا نمی توان بایرلورکوزن را مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دانست اما بدون تردید این تیم می تواند یکی از تیم های شگفتی ساز این دوره از رقابت ها باشد.

1471