پس از قرعه کشی لیگ برتر فوتسال زنان؛ سپاهان بالاخره وارد فوتسال زنان شد

پس از قرعه کشی لیگ برتر فوتسال زنان؛ سپاهان بالاخره وارد فوتسال زنان شد

پایگاه خبری فوتبالی- ظهر امروز مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت آنلاین برگزار شد و تیم های حاضر در این دوره از مسابقات مشخص شدند. یکی از تیم های حاضر در این رقابت ها سپاهان است که از نکات جالب لیگ امسال به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی لیگ برتر فوتسال زنان ظهر امروز به صورت آنلاین برگزار شد. این البته برای دومین بار بود که لیگ برتر فوتسال زنان قرعه کشی می شود اما بار اول این رقابت ها به دلیل انصراف دو تیم لغو شد و حالا با تکمیل تیم ها بار دیگر قرعه کشی این مسابقات انجام شد. 

در قرعه کشی اول نام تیم های نوا آمل و شاهین نطنز هم به چشم می خورد اما این دو تیم انصراف دادند تا دو تیم کم شوند. سورپرایز ویژه قرعه کشی امروز اما تیم سپاهان اصفهان بود. سپاهانی ها در هفته های گذشته صحبت های زیادی مبنی بر تیم‌داری یا عدم تیم‌داری آنها بر سر زبان ها بود به طوری که تا چند روز قبل خود عوامل این باشگاه هم نمی دانستند قرار است چه اتفاقی رخ دهد اما بالاخره نام این تیم در قرعه کشی امروز قرار گرفت تا این باشگاه رشته جدید خود را هم تاسیس کند. البته مشخص نیست امتیاز به این تیم اهدا شده یا آن ها امتیاز تیمی را خریده اند.

اصفهان سال گذشته شاهین نطنز را به عنوان نماینده داشت و امسال قرار است سپاهان به عنوان تنها نماینده اصفهان حضور پیدا کند. سپاهان در هفته اول این رقابت ها با قرعه استراحت رو به رو شد.

۶۰۰۱