مذاکره آلومینیوم با تراکتور؛ جعفری شاگرد حسینی می شود؟

مذاکره آلومینیوم با تراکتور؛ جعفری شاگرد حسینی می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب مهاجم تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، تنها ۴۸ ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده و تیم ها آخرین مذاکرات را برای جذب بازیکن و تقویت خود انجام می دهند. آلومینیوم اراک که این فصل هنوز موفق به کسب برد نشده، به دنبال جذب مهاجم تراکتور است تا خط حمله خود را تقویت کند.

رحمان جعفری که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته پس از درخشش در شمس آذر به تراکتور پیوست، حالا مورد توجه باشگاه آلومینیوم اراک قرار گرفته و مذاکرات میان دو باشگاه برای انتقال این مهاجم در جریان است. جعفری فصل گذشته در اکثر بازی ها به میدان رفت و موفق شد 5 گل و 1 پاس گل به ثبت برساند. اما حالا در فصل جدید شرایط برای او تغییر کرده و تا پایان هفته چهارم او فقط در دو بازی به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده که جمعا 8 دقیقه در این فصل برای تراکتور بازی کرده است، با وجود مهاجمان دیگر هم کار او برای رسیدن به ترکیب بسیار سخت است و به همین دلیل او هم تمایل دارد از جمع شاگردان اسکوچیچ جدا شود و به یک تیم دیگر برود تا بتواند بیشتر بازی کند.

آلومینیوم اراک جدی ترین مشتری رحمان جعفری است اما تا این لحظه هنوز توافقی برای انتقال این مهاجم صورت نگرفته و باید دید در ادامه مذاکرات چه اتفاقی رخ خواهد داد. دیگر تیم خواهان جعفری شمس آذر قزوین بود اما با توجه به اینکه جعفری با تراکتور قرارداد دارد، باشگاه قزوینی توان پرداخت رضایتنامه را ندارد تا شانس پیوستن مهاجم تراکتور به آلومینیوم بیشتر شود.

2636