آیا خواننده مشهور آمریکایی، اورتون را از مالک ایرانی‌اش می‌خرد؟

آیا خواننده مشهور آمریکایی، اورتون را از مالک ایرانی‌اش می‌خرد؟

 پایگاه خبری فوتبالی- جان تکستور، تاجر آمریکایی از رپر مشهور هموطنش خواست تا با او در خرید اکثریت سهام فرهاد مشیری در اورتون شریک شود.

به گزارش فوتبالی، جان تکستور، تاجر آمریکایی به جی-زی، رپر و تاجر مشهور ایالات متحده و شوهر بیانسه، خواننده نامدار آمریکایی؛ پیشنهاد داده تا با او در خرید اکثریت سهام این باشگاه شریک شود.

اورتون علاوه بر مشکلات مالی و مدیریتی، در درون زمین هم خوب نتیجه نمی‌گیرد. شاگردان شان دایچ، بار دیگر برتری ۲-۰ را از دست دادند و روز شنبه با نتیجه ۳-۲ در استون ویلا شکست خوردند. اورتون اکنون در قعر جدول قرار دارد.

تاجر ۵۸ ساله آمریکایی با چندین شریک احتمالی از جمله جی زی تماس گرفته تا اورتون را به یک ابرقدرت تبدیل کند. او از رپر مشهور آمریکایی می‌خواهد تا سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد پوندی در این باشگاه کند.

جان تکستور هفته گذشته فاش کرد که مذاکرات برای خرید اکثریت سهام فرهاد مشیری در اورتون، پیشرفت داشته است. تکستور باید ۴۵ درصد از سهام خود در کریستال پالاس را بفروشد تا قوانین لیگ برتر انگلیس را رعایت کند.

اما این تاجر آمریکایی حتی بعد از فروش سهام خود در کریستال پالاس، همچنان برای خرید اکثریت سهام اورتون به کمک نیاز دارد. جی زی، پس از موفقیت در موسیقی، به یک کارآفرین و سرمایه‌گذار تبدیل شد.

حالا او احتمالا آماده پیوستن به تیم تکستور برای خرید اکثریت سهام اورتون است.

 

1033