آرسنال، لیورپول و نیوکاسل به دنبال شکار ستاره بایرن مونیخ

آرسنال، لیورپول و نیوکاسل به دنبال شکار ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ۳ باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال جذب وینگر ۲۸ ساله آلمانی بایرن مونیخ هستند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، باشگاه‌های آرسنال، لیورپول و نیوکاسل به دنبال جذب لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ هستند. این وینگر ۲۸ ساله به دلیل نامشخص بودن آینده‌اش در بایرن، مورد توجه غول‌های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

در این میان، باشگاه نیوکاسل به طور جدی‌تری این ملی‌پوش آلمانی را زیر نظر دارد تا قرارداد او با بایرن مونیخ به پایان برسد. قرارداد فعلی سانه، ۱۰ ماه دیگر تمام می‌شود و بایرن مونیخ مذاکرات خود را با او برای تمدید قراردادش آغاز کرده است.

با این حال، منابعی که از وضعیت این مهاجم آگاه هستند، می‌گویند که این مذاکرات شاید به هم بخورد زیرا اگر سانه بخواهد در بایرن بماند، باید دستمزد او کاهش یابد.

آرسنال، لیورپول و نیوکاسل منتظر هستند تا با پایان قرارداد سانه با بایرن، این ستاره را با هزینه بسیار پایین‌تری به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. نیوکاسل و آرسنال از لیورپول مصمم‌تر هستند زیرا هر دو می‌خواهند خط حمله و توان هجومی خود را تقویت کنند.

آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال نیز به دنبال جذب سانه بود اما در نهایت، رحیم استرلینگ را به صورت قرضی یک فصل از چلسی به خدمت گرفت.

نیوکاسل نیز به دنبال یک وینگر راست بود و سعی کرد آنتونی الانگا را از ناتینگهام فارست به خدمت بگیرد اما موفق نشد.

 

1033