عزیزی: شرکت توسعه و تجهیز از ریل خود خارج شده/ آبروی ما جلوی خارجی‌ها رفت

عزیزی: شرکت توسعه و تجهیز از ریل خود خارج شده/ آبروی ما جلوی خارجی‌ها رفت

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون تنیس می‌گوید: وقتی تهیه کننده سینما در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پست گرفت، انتظار فاجعه‌ای مثل ناتمام ماندن فینال فیوچرز را می‌کشیدیم.

به گزارش فوتبالی، داود عزیزی در مورد اتفاق شب گذشته در فینال تنیس فیوچرز در زمین باشگاه انقلاب و نیمه کاره ماندن مسابقه به دلیل نور کم اظهار داشت: وقتی مجموعه های اختصاصی ورزش را در اختیار کسانی قرار می دهیم که هیچ ربطی به آن رشته ندارند و اهلیت لازم را کسب نکرده اند، آخر و عاقبت کار همین می شود که شب گذشته اتفاق افتاد و یک آبرو ریزی برای ورزش کشور آن هم مقابل خارجی‌ها بود.

وی ادامه داد: متاسفانه پیمانکاران و بهره برداران دنبال سرمایه گذاری نیستند و فقط می خواهند با اجاره دادن زمین ها درآمد کسب کنند. اگر دست خود فدراسیون بود، قطعا این اتفاقات رقم نمی خورد. مسوولان فعلی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مقصر نیستند و همه چیز به دوره های گذشته باز می‌گردد که یک تهیه کننده سینما را راس کار گذاشتند و این فاجعه رقم خورد.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: استادیوم تنیس با 3 هزار نفر طرفیت تماشاگر سرمایه ملی است و درآمد کسب کردن از آن منطقی نیست. قرار نیست هرکاری در آن انجام دهید غیز از بازی تنیس. نقد ما به عملکرد گذشتگان است و اینکه چرا سیستم نظارت و بازرسی نیامد یقه این افراد را بگیرد که برای کشور هزینه تراشی کردند.

عزیزی عنوان کرد: به نظر من یک دست هایی در کار است که همه چیز را خراب کند. شرکت توسعه و تجهیز از ریل خود خارج شده و از وزیر ورزش درخواست داریم و خواهش می‌کنیم که مجموعه‌های تخصصی هر رشته را در اختیار همان رشته قرار دهند.

7474