اسطوره میلان، مهدی طارمی و یارانش را متوقف کرد

اسطوره میلان، مهدی طارمی و یارانش را متوقف کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم اینتر و مونزا در برابر همدیگر قرار گرفتند که در نهایت شاگردان الساندرو نستا موفق شدند با تساوی 1-1 مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کنند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های مونزا و اینتر به مصاف همدیگر رفتند که مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار خارج از خانه برابر مونزا متوقف شد تا صدر جدول را به ناپولی تقدیم کند. گل مونزا را در این مسابقه دنی موتا با ضربه سر به ثمر رساند و تنها گل اینتر در این دیدار را دنزل دومفریز وارد دروازه مونزا کرد.

نیمه نخست این مسابقه اتفاق خاصی را به همراه نداشت. دو تیم به دنبال محک زدن همدیگر بودند و هیچ موقعیت جدی‌ای روی دروازه‌ها ایجاد نشد و هیچ توپی هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد. اینتر در این نیمه دست بالاتر را داشت و چند موقعیت نسبتا خوب هم ایجاد کرد، اما موفق به گلزنی نشد.

در نیمه دوم مونزا با فشار بیشتری دفاع کرد و بازیکنان این تیم به صورت فشرده در زمین خودی جمع شدند تا هیچ فضایی به بازیکنان اینتر ندهند. استراتژی نستا در این مسابقه جواب هم داد و مونزا توانست در دقیقه 81 با ضربه سر دنی موتا به گل برتری دست پیدا کند. اما این برتری تنها 7 دقیقه دوام داشت و در دقیقه 88، دنزل دومفریز دروازه خالی مونزا را باز کرد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. در ادامه نیز تلاش‌های مهدی طارمی برای رسیدن به گل برتری فایده نداشت و بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

1428