کریم بنزما و دوستان به الوحده رحم نکردند

کریم بنزما و دوستان به الوحده رحم نکردند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته سوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با پیروزی خانگی برای الاتحاد برابر الوحده پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد تیم در پر افتخار فوتبال عربستان در هفته سوم رقابت های فصل جدید لیگ حرفه ای در ورزشگاه خانگی خود یعنی ملک عبدالله شهر جده به مصاف تیم الوحده رفت و به راحتی یک پیروزی پرگل خانگی را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کند. در نیمه اول الاتحاد ابتدا در دقیقه ۲ توسط کریم بنزما به گل اول خود رسید و سپس هافبک الجزایری یعنی حسام عوار در دقیقه ۱۳ گل دوم را هم به ثمر رساند و با وجود اینکه الوحده یکی از گل های خورده را در دقیقه ۳۱ جبران کرد اما در دقیقه چهارم وقت های اضافه نیمه اول فابینیو گل سوم شاگردان لوران بلان را هم به ثمر رساند و در نهایت نیمه اول نتیجه ۳-۱ به سود الاتحاد به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه مشکی و زرد پوشان شهر جده بود و در نهایت در دقیقه ۴۶ باز هم الاتحاد توسط کریم بنزما به گل چهارم خود رسید و سپس در دقیقه ۵۵ فواز الصقور گل پنجم را هم برای الاتحاد ثبت کرد و سپس در دقایق ۸۷ و ۸۹ صالح شهری و کریم بنزما گل های بعدی را هم ثبت کردند در نهایت این بازی با حساب ۷-۱ به سود الاتحاد به پایان برسد.

با این تساوی برد برای الاتحاد این تیم با ۹ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ عربستان قرار گرفت و الوحده هم با ۴ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول لیگ عربستان جای گرفت.

۱۰۰۹