چهره تاریخی اردکان؛ اولین گلزن سه امتیازی تاریخ چادرملو

چهره تاریخی اردکان؛ اولین گلزن سه امتیازی تاریخ چادرملو

پایگاه خبری فوتبالی - هادی حبیبی‌نژاد با گلزنی خود اولین سه امتیاز تاریخ لیگ برتری چادرملو اردکان را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، چادرملو اردکان که باتوجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید نصیری یزد، اولین میزبانی لیگ برتری خود برابر شمس آذر قزوین را در شهر تهران انجام داده بود، از تعطیلات لیگ به خاطر فیفادی، نهایت استفاده را برد و توانست اشکالات ورزشگاه خانگی‌ خود را برطرف کند.

در همین راستا اردکانی‌ها در دومین میزبانی خود از نساجی مازندران در شهر یزد میزبانی کردند تا این شهر پس از چیزی حدود ۱۸ سال دوباره میزبان یک دیدار لیگ برتری باشد و البته چادرملو هم توانست از این میزبانی نهایت استفاده را کرده و اولین سه امتیاز فصل و اولین پیروزی تاریخ لیگ برتری خود را به دست بیاورد.

چادرملو در این مسابقه در دقیقه ۵۳ با پاس علی خدادادی و ضربه تمام‌کننده هادی حبیبی‌نژاد به گل رسید و این نتیجه را تا پایان نود دقیقه حفظ کرد تا سعید اخباری و شاگردانش اولین پیروزی تاریخ چادرملو اردکان در لیگ برتر را به دست بیاورند.

باتوجه به اینکه این برد، یک پیروزی تاریخی برای چادرملو اردکان محسوب می‌شود، نام هادی حبیبی‌نژاد به عنوان بازیکنی که اولین پیروزی را به تیم یزدی هدیه داده، در حافظه هواداران این تیم خواهد ماند. وینگر ریزنقش خوزستانی که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشت و توانست با چادرملو به سطح اول فوتبال ایران صعود کند.

1997