عکس؛ وقتی مودریچ و آرتتا در دربی شمال لندن به مصاف هم رفته بودند

عکس؛ وقتی مودریچ و آرتتا در دربی شمال لندن به مصاف هم رفته بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر در سال 2024 میلادی، میکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال است. آرتتا خودش روزگاری بازیکن آرسنال بوده است. در حقیقت آرتتا بین سال های 2011 تا 2016 در جمع توپچی های لندن بازی کرده است.

لوکا مودریچ هم بین سال های 2008 تا 2012 بازیکن تیم تاتنهام هاتسپر بوده است. در حقیقت در فصل 2011/12، در دربی شمال لندن میان آرسنال و تاتنهام، میکل آرتتا با پیراهن آرسنال حضور داشت و لوکا مودریچ هم با پیراهن تاتنهام به میدان رفته بود.

نکته جالب این جا است که لوکا مودریچ هنوز هم بازی می کند. مودریچ در حال حاضر 39 سال سن دارد و همچنان در رئال مادرید به کار خود ادامه می دهد. میکل آرتتا در حال حاضر 42 ساله است و سرمربی آرسنال است. آرتتا تنها سه سال از لوکا مودریچ بزرگ تر است.

باید دید که لوکا مودریچ پس از به پایان رسیدن دوران حرفه ای خودش رو به مربیگری می آورد یا نه. لوکا مودریچ دوران حرفه ای خود را طولانی کرده است.

1470