برد اقتصادی آرسنال در دربی حساس شمال لندن

برد اقتصادی آرسنال در دربی حساس شمال لندن

پایگاه خبری فوتبالی- در ادامه دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های تاتنهام و آرسنال در برابر هم قرار گرفتند که در نهایت آرسنال موفق شد با تک‌گل گابریل ماگالاییش به یک پیروزی سخت و حساس برسد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام و آرسنال در دربی شمال شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند. این مسابقه به میزبانی تاتنهام و به قضاوت یارد ژیله برگزار شد. این دیدار با تک‌گل گابریل ماگالاییش با نتیجه یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

در نیمه نخست تاتنهام بازی را بهتر از حریف هم‌شهری خود آغاز کرد. شاگردان آنژه پوستکوگلو توانستند در ابتدای بازی چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه داوید رایا ایجاد کنند و آرسنال را تحت فشار قرار دهند، اما با گذشت زمان آرسنال به خودش آمد و بازی به تعادل رسید. در نیمه اول اتفاق خاصی در میدان رخ نداد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

نیمه دوم این مسابقه هم کم‌افت‌وخیز بود. تیم‌ها ریسک زیادی برای رسیدن به گل انجام نمی‌دادند تا این‌که گابریل ماگالاییش در شصت و چهارمین دقیقه بازی کرنر ارسالی بوکایو ساکا را با یک ضربه سر قدرتی و محکم به تور دروازه تاتنهام چسباند. تا پایان مسابقه هم اتفاق خاصی رقم نخورد و آرسنال فاتح دربی شمال لندن شد.

آرسنال با این برد و با توجه به شکست لیورپول مقابل ناتینگهام فارست به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

1428