آرسنال به دنبال جذب هافبک اسپانیایی والنسیا

آرسنال به دنبال جذب هافبک اسپانیایی والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال به دنبال جذب یک هافبک با قرارداد بلندمدت است و هافبک اسپانیایی والنسیا را به طور جدی زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، استعدادیاب‌های آرسنال اخیراً خاوی گوئرا، هافبک والنسیا را زیر نظر دارند. خبرنگار وب‌سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر در آخرین نسخه پادکست Inside Trackفاش کرد که جذب یک هافبک با یک قرارداد بلندمدت، اولویت فعلی باشگاه آرسنال است.

قرارداد توماس پارتی و جورجینیو در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و مایکل آرتتا روی یافتن بازیکنانی برای جایگزینی آنها در آینده متمرکز است. گوئرا در صدر گزینه‌های آرتتا قرار دارد.

جذب این بازیکن ۲۱ ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دشوار خواهد بود و بند آزادسازی او در حال حاضر ۱۰۰ میلیون پوند تعیین شده است. هیچ شکی وجود ندارد که آرسنال این مبلغ را در ژانویه پرداخت نخواهد کرد، بنابراین مذاکرات بین باشگاه‌ها برای تابستان بعد ضروری خواهد بود.

آرسنال می‌تواند روی خاوی گوئرا به عنوان یک پروژه بلندمدت سرمایه‌گذاری کند. تقویت خط هافبک در ۶ تا ۱۲ ماه آینده، اولویت اصلی آرتتا است و دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده برای آرسنال حائز اهمیت خواهد بود.

منابع خبری عنوان کرده‌اند که آرسنال به چند هافبک نیاز دارد و جذب گوئرا در اولویت توپچی‌های لندن است.

گوئرا در فصل ۲۰۲۲-۲۳ به والنسیا پیوست و فصل گذشته به یک بازیکن ثابت در ترکیب این تیم تبدیل شد. ملی‌پوش زیر ۲۱ سال اسپانیا در فصل ۲۰۲۳-۲۴؛ تعداد ۴۰ بازی در تمام رقابت‌ها برای والنسیا انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند. گوئرا تا سال ۲۰۲۷ با والنسیا قرارداد دارد.آرسنال به دنبال جذب هافبک اسپانیایی والنسیا

1033