خبر شوکه‌کننده برای رئال مادرید؛ سال 2024 برای ستاره مراکشی به پایان رسید

خبر شوکه‌کننده برای رئال مادرید؛ سال 2024 برای ستاره مراکشی به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- براهیم دیاز، ستاره مراکشی رئال مادرید که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیداد دچار مصدومیت شده بود، تا پایان سال 2024 از میادین دور است و تا زمستان قادر به همراهی تیمش نیست.

به گزارش فوتبالی، یکی از معضل‌های جدی رئال مادرید در این روزها مصدومیت بازیکنان این تیم است. چند بازیکن تاثیرگذار این تیم در حال حاضر مصدوم هستند و به دلیل مصدومیت در دیدار شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیداد را از دست دادند. جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی سرشناس‌ترین مصدومان فعلی رئال مادرید هستند.

حالا براهیم دیاز هم به جمع مصدومان رئال مادرید اضافه شد. در جریان دیدار شب گذشته رئال مادرید با رئال سوسیداد که با برتری دو بر صفر کهکشانی‌ها همراه بود، براهیم دیاز مصدوم شد و در همان نیمه نخست تعویض شد و جای خودش را به رودریگو، بازیکن ناراضی برزیلی رئال مادرید داد. اخبار اولیه در خصوص مدت دوری از میادین چیزی حدود 1 ماه بود. گفته می‌شد که مصدومیت این بازیکن حداقل 2 تا 3 هفته طول می‌کشد تا بهبود پیدا کند.

حالا باشگاه رئال مادرید در خصوص مصدومیت این بازیکن بیانیه‌ای منتشر کرد. به گفته تیم پزشکی رئال مادرید، مصدومیت براهیم دیاز از ناحیه عضله پای راست است. به نظر می‌رسد که سال 2024 برای او به پایان رسیده باشد. او احتمالا تا سه ماه قادر به همراهی رئال مادرید نیست و در آغاز سال میلادی 2025 به میادین برمی‌گردد.

1428