ستاره برزیلی رئال مادرید به چه کسی هیس نشان داد؟

ستاره برزیلی رئال مادرید به چه کسی هیس نشان داد؟

پایگاه خبری فوتبالی- وینیسیوس جونیور شب گذشته پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش برابر رئال سوسیداد هواداران این تیم را به سکوت دعوت کرد که حالا مشخص شد دلیل این کار او چه بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با دو گل از سد رئال سوسیداد عبور کند و دومین پیروزی پیاپی خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا جشن بگیرد. در چهار هفته ابتدایی رئال مادرید نتوانسته بود دو برد متوالی به دست بیاورد و این اتفاق برای اولین بار در این فصل برایشان در هفته پنجم رقم خورد. گل‌های رئال مادرید را در این مسابقه وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه به ثمر رساندند. هر دو بازیکن گل‌های خود را از نقطه پنالتی وارد دروازه الکس رمیرو کردند و موجبات پیروزی تیمشان را فراهم آوردند.

اما وینیسیوس جونیور پس از گلزنی خود رو به هواداران رئال سوسیداد علامت هیس نشان داد و آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. گفته می‌شود این حرکت ستاره برزیلی در واکنش به سوت‌های هواداران سوسیداد علیه او بود. به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، هواداران رئال سوسیداد از پیش از آغاز مسابقه علیه وینیسیوس جونیور سوت می‌زدند. آن‌ها قصد داشتند تمرکز وینیسیوس را به هم بریزند و او را از جریان مسابقه خارج کنند، اما او به خوبی جواب این حرکت را داد.

اخیرا مشکلات میان هواداران فوتبال در اسپانیا و وینیسیوس جونیور بالا گرفته است. او در مصاحبه خود اعلام کرد که اگر شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران اسپانیایی ادامه پیدا کند باید میزبانی جام جهانی 2030 از این کشور گرفته شود.

1428