الوکره با 6 ستاره میلیون یورویی علیه تراکتور

الوکره با 6 ستاره میلیون یورویی علیه تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - الوکره قطر با شش ستاره میلیون یورویی به مصاف تراکتور خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور باید در قطر به مصاف الوکره برود. تیمی که شاید تنها رقیب تی‌تی‌ها در گروه نسبتاً آسان قرمزپوشان ایرانی باشد.

نگاهی به اسکواد الوکره نشان می‌دهد که این تیم شش ستاره میلیون دلاری دارد و با این نفرات سرشناس به مصاف نماینده ایرانی خواهد رفت.

گرانترین بازیکن الوکره‌ای‌ها عیسی لیدونی، هافبک ۲۷ ساله اهل مراکش است که ارزشی شش میلیون یورویی در سایت ترانسفرمارکت دارد. بازیکنی که از یونیون برلین و از بوندسلیگا آلمان راهی الوکره شده و نامدارترین ستاره تیم تحت هدایت میگوئل آنجل رامیرز اسپانیایی است.

دومین بازیکن گران این تیم قطری، یک مهاجم نوک است. ریکاردو گومز ۳۲ ساله با ملیت کیپ‌ورد - پرتغالی که ارزشی 4.3 میلیون یورویی دارد. بازیکن سابق تیم‌های پارتیزان بلگراد صربستان، ویتوریا گیمارش پرتغال و الشارجه امارات که در ۷ بازی این فصل الوکره موفق به ثمر رساندن دو گل و ارسال یک پاس گل شده است.

اما گومز تنها مهاجم هدف میلیون یورویی الوکره نیست. این تیم گلسون دالا مهاجم ۲۸ ساله آنگولایی را هم در اختیار دارد که  2.5 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده و سابقه بازی در تیم مطرح پرتغالی اسپورتینگ لیسبون را در چند مقطع در کارنامه خود دارد. بازیکنی که برای ریوآوه پرتغال و آنتالیا اسپور ترکیه هم بازی کرده است.

حمدی فتحی هافبک ۲۹ ساله مصری که سابقه چندین قهرمانی با الاهلی مصر را دارد، دیگر بازیکن گران الوکره با ۲/۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری است.

فرید بولایا هافبک ۳۱ ساله الجزایری که سابقه بازی در خیرونا اسپانیا و متز فرانسه را دارد، با ۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری و الکساندر اسکولز مدافع وسط ۳۱ ساله دانمارکی با سابقه بازی برای استانداردلیژ و کلوب بروژ بلژیک هم با 1.8 میلیون یورو، دیگر بازیکنان گران تیم قطری هستند.

1997