آخرین نفر از لشگر 98 برانکو؛ علی علیپور آماده تقابل با الاهلی عربستان!

آخرین نفر از لشگر 98 برانکو؛ علی علیپور آماده تقابل با الاهلی عربستان!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ نخبگان آسیا باید مقابل الاهلی عربستان قرار بگیرد و علی علیپور تنها بازمانده ترکیب قرمزها از آخرین تقابل دو تیم است.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای تهران که در سه هفته ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم پنج امتیاز کسب کرده‌اند، اکنون باید در لیگ نخبگان آسیا مقابل رقبای قدرتمند خود قرار بگیرند و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند. رضا درویش با جذب سعید مهری و لوکاس ژوائو، پرسپولیس را جهت شرکت در مسابقات آسیایی تقویت کرده و دست خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی برای انتخاب ترکیب اصلی خود از همیشه بازتر است.

قرمزها آخرین بار قبل از بازی فرداشب مقابل الاهلی، در 2 اردیبهشت 1398 تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ مقابل این تیم عربستانی قرار گرفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. پرسپولیس در آن دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور به مصاف الاهلی رفت. از نفرات پرسپولیس که در سال 1398 مقابل تیم عربستانی قرار گرفتند، اکنون تنها علی علیپور در جمع قرمزها حاضر است و سایر بازیکنان در تیم‌های دیگر مشغول به کار هستند.

اگر علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، پرسپولیس را به مقصد تراکتور ترک نمی‌کردند، اکنون احتمال حضور آن‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس برای مصاف با الاهلی وجود داشت اما به هر روی قرمزها در شرایطی باید مقابل تیم عربستانی قرار بگیرند که آخرین بازمانده از لشگر 98 برانکو کسی نیست جز علی علیپور که فیکس بودن یا نبودن این بازیکن در دیدار فردا هم مشخص نیست.

5793