گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا و رئال مادرید با بایرن مونیخ تمدید می‌کند؟

گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا و رئال مادرید با بایرن مونیخ تمدید می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- جاشوا کیمیش، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ که مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته تصمیم دارد قرارداد خودش را با باشگاه باواریایی تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در بازار نقل و انتقالات سال آینده مورد توجه بایرن مونیخ و رئال مادرید قرار خواهد گرفت، جاشوا کیمیش است. این بازیکن اخیرا به دلیل مصاحبه‌ای که از او منتشر شده که در آن علیه مدیران بایرن مونیخ صحبت می‌کند، نزدیک به درهای خروجی از بایرن مونیخ قرار گرفته است. اما مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مصاحبه آخر خود اعلام کرد که مذاکرات با کیمیش بر سر تمدید قرارداد در جریان است.

ابرل در همین باره گفت: "ما با کیمیش صحبت کردیم و کاملا واضح به او گفتیم که می‌خواهیم او یکی از بازیکنان کلیدی بایرن در چند سال آینده باشد. ما روی این موضوع کار می‌کنیم چون تمدید قرارداد با چنین بازیکنی اهمیت بالایی دارد. ما می‌دانیم که او انگیزه و اشتیاق زیادی برای ادامه کار با بایرن مونیخ دارد. البته اینجا نمی‌توانم درباره جزئیات مذاکرات صحبتی بکنم."

با این وجود باید گفت جاشوا کیمیش، برخلاف چند هفته اخیر حالا به تمدید قرارداد با بایرن مونیخ نزدیک شده است. البته هنوز کسی از تصمیم نهایی او اطلاع ندارد و باید دید تا تابستان سال آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد.

1428