رئال و بارسا دوشادوش هم در لیگ زنان اسپانیا؛ صدر جدول همچنان به رنگ سفید

رئال و بارسا دوشادوش هم در لیگ زنان اسپانیا؛ صدر جدول همچنان به رنگ سفید

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم لیگ فوتبال زنان اسپانیا دیشب آغاز شد و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا به برد دوم خود در این فصل دست یابند.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم لیگ فوتبال زنان اسپانیا که لیگا اِف نامیده می شود دیشب آغاز شد و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف حریفان خود رفتند.

در اولین دیدار این هفته تیم فوتبال زنان بارسلونا با نتیجه سه بر یک سوسیداد را شکست داد و برای چند ساعت به صدر جدول رفت. برای بارسلونا در این مسابقه هانسن (۲) و الکسیا پوتیاس گلزنی کردند. بارسلونا هفته گذشته هم با ۳ گل دپورتیوو را شکست داده بود.

در دیدار دیگر دیشب هم رئال مادرید که هفته گذشته با پنج گل اسپانیول را شکست داده بود در این هفته میهمان بتیس بود و با سه گل پیروز میدان شد و به صدر جدول بازگشت. بران (۲) و تولتی گلزنان رئال در این مسابقه بودند.

بازی های هفته دوم لیگ فوتبال زنان اسپانیا امروز به پایان می رسد که احتمالا در پایان این هفته باز هم شاهد حضور رئال مادرید در صدر جدول خواهیم بود. تیم های فوتبال زنان بارسلونا و رئال مادرید در این فصل خرید های خوبی داشته اند و احتمال اینکه نسبت به فصول قبل اختلاف کمتری داشته باشند وجود دارد.

6001