تنها انتقال تاریخ از الوکره به تراکتور؛ ستاره یاغی عراقی!

تنها انتقال تاریخ از الوکره به تراکتور؛ ستاره یاغی عراقی!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور سال‌ها پیش با خریدی از الوکره قطر پای یک ستاره عراقی را به فوتبال ایران باز کرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور باید در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یا همان مسابقات سطح دو آسیایی، این هفته در قطر به مصاف الوکره برود. تیمی که روز گذشته با دو گل در لیگ ستارگان مغلوب الدحیل شد تا هر دو تیم تراکتور و الوکره با شکست در لیگ داخلی پای به این مسابقه بگذارند.

تراکتور که سابقه بازی با تیم‌هایی نظیر الغرافه، الجیش و لخویا از قطر را دارد، باید برای اولین بار با تیم الوکره بازی کند ولی شاید جالب باشد بدانید که تی‌تی‌ها یک بار سراغ بازیکنی از این تیم قطری رفته و خریدی جالب توجه از این تیم آبی و سفیدپوش داشته‌اند.

خرید جذاب تراکتور از الوکره، جاسم کرار است. بازیکنی عراقی که در فوتبال ایران شناخته شده است و اولین بار ۱۵ سال پیش و زمانی که ۲۲ ساله بود، مورد توجه پرشورها قرار گرفت. بازیکنی که در الوکره قطر بازی می‌کرد و از این تیم قطری راهی تبریز شد تا شاگرد فراز کمالوند در تراکتور باشد.

کرار البته در ادامه در تیم‌های ایرانی دیگری نظیر استقلال، صنعت نفت آبادان، شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان هم بازی کرده اما اولین بار از رقیب آتی تراکتور در آسیا راهی این تیم شد و در لیگ برتر ایران بازی کرد. خریدی که تنها انتقال تاریخ بین دو تیم تراکتور و الوکره است.

1997