چلسی به دنبال جذب مهاجم قرضی گالاتاسرای

چلسی به دنبال جذب مهاجم قرضی گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی می‌خواهد مهاجم ناپولی را که به طور قرضی در تابستان امسال به گالاتاسرای پیوست، در زمستان به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، چلسی در حال بررسی انتقال ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی در ماه ژانویه است. این بازیکن در تابستان امسال با قراردادی قرضی به گالاتاسرای رفت.

خبرنگار Football Insider در پادکست Inside Track فاش کرد که انتظار می‌رود قیمت اوسیمن در ماه ژانویه کاهش یابد. زیرا در آن زمان، فقط ۱۸ ماه از قرارداد او با ناپولی ایتالیا باقی خواهد ماند.

برخی منابع اعلام کردند که ناپولی از دریافت مبلغ بالا برای مهاجم خود، قبل از اینکه با پایان قراردادش به طور رایگان از این تیم جدا شود، ناامید شده است.

زمان به ضرر ناپولی است زیرا هر چه به تاریخ پایان قرارداد ویکتور اوسیمن نزدیک می‌شود، قیمت او بیشتر کاهش می‌یابد. باشگاه چلسی از هم‌اکنون وضعیت اوسیمن را زیر نظر دارد تا در صورت نیاز به مهاجم جدید، او را در فصل نقل و انتقالات ژانویه به استمفورد بریج بیاورد.

اما زمان به نفع چلسی هم نیست زیرا با نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد اوسیمن با ناپولی و کاهش قیمت این مهاجم، از غول‌های اروپایی گرفته تا باشگاه‌های متمول عربی، به دنبال جذب او خواهند بود.

باید دید که انزو مارسکا سرمربی چلسی، چقدر در زمستان برای جذب مهاجم، مصمم خواهد بود.

1033