مدافع جوان فرانسوی، گزینه جانشینی کاپیتان لیورپول

مدافع جوان فرانسوی، گزینه جانشینی کاپیتان لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول مدافع فرانسوی سویا را به عنوان جانشین ویرجیل فن‌دایک زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، ویرجیل فن دایک، کاپیتان ۳۳ ساله لیورپول در سال پایانی قراردادش با قرمزهای آنفیلد قرار دارد. شرایط فعلی به‌گونه‌ای است که پیش‌بینی می‌شود ستاره سرخ‌پوشان بندر لیورپول در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

آرنه اسلات، سرمربی هلندی لیورپول هیچ ابزاری برای جلوگیری از خروج کاپیتان هموطنش ندارد. به همین دلیل او و باشگاه لیورپول در حال حاضر سخت کار می‌کنند تا لیستی از جایگزین‌های احتمالی ستون خط دفاعی‌ تیم‎شان را تهیه کنند.

لیورپول به دنبال مدافع باکیفیتی است که بتواند با او قرارداد بلندمدت ببندد و تا مدت‌ها خیالش از استحکام خط دفاعی‌اش راحت باشد. لیورپول علاقه‌مند است تا لویک باده، مدافع فرانسوی سویا را به عنوان جانشین احتمالی ویرجیل فن‌دایک، به خدمت بگیرد.

به تیم استعدادیاب‌های لیورپول دستور داده شده که از هم اکنون این جوان ۲۴ ساله را زیر نظر بگیرند و تا در صورت نیاز با او وارد مذاکره شوند. این مدافع فرانسوی که مورد علاقه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز هست، در قراردادش بند آزادسازی بیش از ۴۲ میلیون پوندی دارد. قرارداد لویک باده با سویا تا سال ۲۰۲۹ اعتبار دارد. 

محمد صلاح و ترنت الکساندر-آرنولد نیز در ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود با لیورپول هستند اما CaughtOffside خبر داد که مذاکرات با این دو ستاره برای تمدید قراردادشان به زودی آغاز می‌شود.

1033