ملی‌پوشان تراکتور مقابل ذوب‌آهن؛ کم‌فروغ و پراشتباه!

ملی‌پوشان تراکتور مقابل ذوب‌آهن؛ کم‌فروغ و پراشتباه!

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن ملی‌پوش تراکتور روز کم فروغ و پراشتباهی در بازی با ذوب آهن پشت سر گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مباحث اصلی پیرامون بازی تراکتور و ذوب آهن، فرصت کم حضور بازیکنان ملی پوش تراکتور در اردوی تیم باشگاهی خود بود و همه منتظر بودند تا ببینند دراگان اسکوچیچ چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

جالب اینکه سرمربی سابق تیم ملی، خود در نشست خبری پیش از بازی برابر ذوب آهن در صحبت های ابتدایی‌اش و بدون اینکه کسی از وی سوالی بپرسد، به فرصت کمتر از ۷۲ ساعته اضافه شدن ملی پوشان به تیم باشگاهی اشاره کرد و گفت این موضوعی است که وی را نگران می‌کند.

اسکوچیچ در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چقدر به بازیکنان نیمکت نشینش اعتماد دارد و آیا ممکن است یکی از راه‌های رفع نگرانی وی استفاده از نفرات جانشین به جای برخی از ملی پوشان باشد، گفت که به بازیکنان ذخیره خود اعتماد دارد اما اسکو در بازی با ذوب آهن هر سه ملی پوش خود را در ترکیب ابتدایی به میدان فرستاد.

اما نگاهی به بازی تراکتور و ذوب آهن به خوبی نشان می‌دهد که هر سه ستاره ملی‌پوش تی‌تی‌ها روز کم فروغ و حتی پراشتباهی را سپری کردند. شجاع خلیل‌زاده با دفع ناقص توپ به نوعی برای حریف موقعیت گلزنی ایجاد کرد، علیرضا بیرانوند در صحنه گل می‌توانست عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد و مهدی ترابی در یک صحنه در موقعیت تک به تک موفق به باز کردن دروازه پارسا جعفری نشد.

جالب اینکه اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی قبول کرد که بازیکنان ملی‌پوش علی‌الخصوص شجاع خلیل‌زاده خسته بودند و شاید با این جمله به نوعی اشتباه خود در بازی دادن به بازیکنانی که چند روز پیش بازی سنگینی در امارات داشتند را قبول کرد؛ مخصوصاً اینکه تراکتور باید در بازه زمانی اندکی به مصاف الوکره در قطر هم برود.

1997