ناراحتی یامال از کارتش در اف سی 25

ناراحتی یامال از کارتش در اف سی 25

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال پدیده 17 ساله بارسلونا اصلاً از کارتی که در بازی اف سی 25 دارد، راضی نیست و مدعی است که به او ریتینگ پایینی داده اند.

به گزارش فوتبالی، اف سی 25 یکی از معروف ترین بازی های دنیا برای فوتبال دوستان است. این بازی در تاریخ 27 سپتامبر به صورت کلی عرضه می شود. بهترین بازیکنان این بازی، دو ستاره منچسترسیتی، ارلینگ هالند و رودری و همچنین ستاره جدید رئال مادرید، کیلیان امباپه است و همگی ریت 91 دارند. 

یامال در 17 سالگی موفق شد همراه با تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو 2024 شود و در بازی اف سی 25 به او اورال 81 داده اند. در حقیقت او کارت ضعیف تری نسبت به جود بلینگام، جمال موسیالا، رودریگو، کول پالمر و نیکو ویلیامز دارد. 

یامال در این باره گفت: "من خیلی فوتبال فانتزی بازی نمی کنم، چون دوستان تنبلی دارم و فقط برای یک هفته بازی می کنند و سپس بیخیال می شوند. امسال بیشتر فیفا بازی کرده ام، اما آن ها واقعاً به من کارت بدی داده اند. 81. اگر به من بود، حتما سرعت و دریبلم را افزایش می دادم."

"توپ طلا؟ من با نیکو در آسانسور بودم و اول را به عنوان نامزد معرفی کردند و سپس مرا. در رختکن به ما تبریک گفتند. فکر نکنم شانسی برای بردن توپ طلا داشته باشم."

4416