رکوردشکنی اسطوره بایرن مونیخ در پیروزی 6 گله مقابل هولشتاین کیل

رکوردشکنی اسطوره بایرن مونیخ در پیروزی 6 گله مقابل هولشتاین کیل

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ شب گذشته موفق شد هولشتاین کیل را با 6 گل مغلوب کند و مانوئل نویر در این مسابقه توانست یک رکورد منحصر‌به‌فرد به نام خود ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در ادامه سریال پیروزی‌های خود توانست در هفته سوم بوندسلیگا با 6 گل از سد هولشتاین کیل عبور کند و با روحیه خوب به پیشواز لیگ قهرمانان اروپا برود. این بازی باعث شد تا ونسان کمپانی امیدهای هواداران بایرن مونیخ را برای پس گرفتن جام قهرمانی بوندسلیگا از بایر لورکوزن پررنگ‌تر کند.

اما نکته جالب توجه در این مسابقه رکوردی بود که مانوئل نویر به نام خود به ثبت رساند. او پس از کسب پیروزی برابر هولشتاین کیل، حالا تبدیل به اولین بازیکن در تاریخ بوندسلیگا شد که توانسته در برابر 37 تیم متفاوت در این رقابت‌ها به پیروزی برسد. این رکورد نویر را در تاریخ فوتبال آلمان جاودانه کرد، هرچند که او پیش از این با درخشش در قاب دروازه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان توانسته بود تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ آلمان شود.

او اخیرا از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و احتمالا آخرین سال‌های حضورش در بایرن مونیخ را هم سپری می‌کند. جدایی او از بایرن مونیخ شاید تبعات سنگینی برای این تیم داشته باشد، چون جذب جانشین برای سنگربانی در کیفیت مانوئل نویر کار بسیار دشواری است.

1428