شروع مقتدرانه بایرن مونیخ با سرمربی جدید؛ کمپانی بهتر از فلیک و ناگلزمن!

شروع مقتدرانه بایرن مونیخ با سرمربی جدید؛ کمپانی بهتر از فلیک و ناگلزمن!

پایگاه خبری فوتبالی- ونسان کمپانی، سرمربی بلژیکی بایرن مونیخ توانست در سه بازی ابتدایی خود در بوندسلیگا به پیروزی برسد، اتفاقی که از سال 2018 تا به حال برای بایرن مونیخ رخ نداده بود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در فصل گذشته نتوانست با هدایت توماس توخل موفقیت خاصی به دست بیاورد. این تیم در رقابت‌های داخلی پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و در بوندسلیگا رتبه‌ای بهتر از رتبه سوم به دست نیاورد. همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در آن‌جا مغلوب رئال مادرید شد و از صعود به دیدار فینال باز ماند.

با پایان فصل گذشته و جدایی توماس توخل، نام‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد. روبرتو دی زربی در مقطعی به نیمکت این تیم نزدیک شد، اما در نهایت مدیران اف سی هالیوود در تصمیمی عجیب ونسان کمپانی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند، کسی که فصل گذشته به همراه برنلی در لیگ برتر انگلیس نوزدهم شد و به چمپیونشیپ سقوط کرد.

این تصمیم با واکنش‎‌های منفی زیادی از سوی هواداران و کارشناس‌ها همراه بود، اما کمپانی در سه هفته ابتدایی نشان داد که لیاقت اعتماد مدیران بایرن مونیخ را دارد. آن‌ها شب گذشته هولشتاین کیل را با 6 گل در هم کوبیدند و سومین برد پیاپی خود را در این فصل جشن گرفتند.

از سال 2018 تا به حال، هیچ سرمربی‌ای نتوانسته بود در سه بازی ابتدایی خود در بوندسلیگا سه برد به دست بیاورد. این یعنی عملکرد کمپانی در سه هفته ابتدایی فصل از هانسی فلیک، یولیان ناگلزمن و توماس توخل بهتر بوده است.

1428