برنامه بازی‌های امروز جام جهانی فوتسال

برنامه بازی‌های امروز جام جهانی فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- روز دوم از جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان امروز با انجام 4 دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، روز دوم از جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان امروز با انجام 4 دیدار از گروه D در مجموعه ورزشی جهانی اندیجان تاشکند برگزار می‌شود.

نیوزلند - لیبی

نیوزلند تیمی از اقیانوسیه که اولین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند شوالیه‌های مدیترانه‌ای بازیکنانی همچون دیلان مانیکوم،جوردی دیتفورد و ماروین ایکینز در اختیار دارند و به دنبال اولین پیروز خود در این رقابت‌ها هستند.

اما تیم ملی لیبی که دو بار حضور خود را در جام جهانی تجربه می‌کند در حالی امروز به مصاف نیوزلند می‌رود که سوهایب الغول و ابراهیم لمهمل نقش ویژه‌ای برای پیروزی در این بازی دارند.

اسپانیا - قزاقستان

تیم ملی اسپانیا با 8 بار حضور در جام جهانی یکی از قدرتهای فوتسال دنیا به شمار می رود این تیم در رتبه سوم رنکینگ جهانی قرار دارد انها بازیکنانی همچون داگلاس جونیور و بیرژان اورازوف خسوس هررو، توماز، سرخیو لوزانو، آدولفیتو، کاتلا و میگل ملادو که می توان آنها را  از بهترین بازیکنان جهان دانست در اختیار دارند.

آنها باید در حالی به مصاف تیم ملی قزاقستان بروند که در رنکینگ جهانی هشتم قرار دارد قزاقها دردوره گذشته با شکست تیم ملی کشورمان به نیمه نهایی این دوره راه یافتند این تیم  تا به امروز بازیهای تدارکاتی خوبی برگزار کرده  و با بالاترین سطح خود پای در عرصه این رقابتها گذاشته است.

دیدار امروز این دو تیم را با توجه به کیفیت بازی آنها می توان یکی از بازیهای بزرگ مرحله گروهی این جام دانست.

افغانستان - آنگولا

تیم ملی افغانستان که برای اولین بار است به رقابتهای جهانی صعود کرده است هیجان وصف ناپذیری در  بین بازیکنان این تیم  به وجود آورده است مجید مرتضایی مربی ایرانی این تیم با نیمی از هشت نوجوان راهی این مسابقات شده است و میتوان از جوانترین بازیکن این تیم مهران غلامی 18 ساله را نام برد.

در حالی امروز قرار است افغانستان به مصاف آنگولا برود که  نماینده قاره افریقا بازیکن اصلی خود، هلبر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و از طرفی بازیکن زهرداری مثلا چیکو را در اختیار دارد سرمربی این تیم اعلام کرده که تیم ملی انگولا ویژگی‌های متفاوتی نسبت به حریفان خود با یک طرز فکر، جلو رفتن، حمله کردن و...دارد.

آرژانتین - اوکراین

بازی تیم های ملی آرژانتین و اوکراین یکی دیگر از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی این دوره باید دانست .آرژانتین با 9 بار حضور در جام جهانی،قهرمانی و نایب قهرمانی و با  16 بازی بدون شکست پای در عرصه این رقابتها گذاشته است.

 در حالی که اوکراین با پیروزی در 4 بازی تدارکاتی آخر خود وارد این رقابت‌ها شده است که بهترین پیروزی آنها خارج از خانه مقابل پرتغال بود

سرمربی اوکراین ولکساندر کوسنکو یکی از چهار مربی در ازبکستان است که در این رقابتها حضور داشته است. او در هشت بازی سه گل به ثمر رساند و اوکراین را در سال 1996 به نیمه نهایی این مسابقات رساند.

باید دید در پایان این دیدار آیا بازیکنان آرژانتین آنجل کلودینو، کیکی واپوراکی و آلن براندی پیروز میدان خواهند بود یا شاگردان ولکساندر کوسنکو؟

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۵ شهریور

نیوزیلند - لیبی  ساعت ۱۳.۳۰

افغانستان - آنگولا  ساعت ۱۶  

آرژانتین - اوکراین ساعت 18:30 

اسپانیا - قزاقستان ساعت ۱۶ 

7474