کدام بازیکنان در بارسلونا مورد اعتماد هانسی فلیک هستند؟

کدام بازیکنان در بارسلونا مورد اعتماد هانسی فلیک هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا بایستی به مصاف خیرونا برود و هواداران این تیم امید دارند تیمشان با کسب پنجمین برد پیاپی بتواند اختلاف با رئال مادرید را دوباره به چهار امتیاز برساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بر خلاف انتظار شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لالیگا داشته است. این تیم پس از کسب 4 برد پیاپی در 4 هفته پیاپی لالیگا و کسب صد درصد امتیازات، حالا خودش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا معرفی کرده است. در حالی که به نظر می‌رسید عملکرد نه چندان خوب این باشگاه در بازار نقل و انتقالات باعث می‌شود در این فصل هم موفقیت خاصی به دست نیاورند، اما شاگردان هانسی فلیک همه هواداران فوتبال را با نمایش‌های خود شگفت‌زده کردند.

حالا آن‌ها باید در هفته پنجم مسابقات لالیگا در برابر خیرونا قرار بگیرند، تیمی که فصل گذشته توانسته بود در هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا با نتیجه 4-2 از سد بارسا عبور کند. شاید بتوان گفت این مهم‌ترین و سخت‌ترین آزمون هانسی فلیک تا به اینجای کار است و اگر بلوگرانا بتواند از این دیدار هم سربلند خارج شود، دوباره اختلاف امتیازی خود با رئال مادرید را به 4 امتیاز می‌رساند.

اما نکته جالب توجه این است که 4 بازیکن برای هانسی فلیک بدون جانشین هستند. در 4 هفته ابتدایی، ترشتگن، ژول کنده، اینیگو مارتینز و رافینیا در تمامی دقایق برای بارسلونا بازی کردند. اعتقادی که فلیک به بازی مارتینز و رافینیا دارد جالب توجه است. او توانست باعث پیشرفت این بازیکنان در فصل جدید شود.

1428