رضایت مربی میلان از ستاره‌های خود پس از اولین برد فصل

رضایت مربی میلان از ستاره‌های خود پس از اولین برد فصل

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی میلان پائولو فونسکا پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل ونتزیا در گفت‌وگویی با اسکای اسپورت نظرات خود را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، فونسکا پس از کسب اولین برد فصل با میلان گفت:  "باید اوضاع را با آرامش مدیریت کنیم. انتخاب‌های من همیشه به نفع تیم است. رافائل لیائو و تئو هرناندز متوجه شدند که چرا در بازی مقابل لاتزیو روی نیمکت بودند؛ آن‌ها بازیکنان مهمی هستند و امروز نشان دادند چقدر تأثیرگذار هستند. ما در بازی‌های اخیر امتیازاتی را از دست دادیم و باید آن‌ها را جبران کنیم، و این برد برای ما مهم بود که با این نتیجه پیروز شویم تا به اهداف‌مان برسیم. لازم است بازیکنان درک کنند که کلید موفقیت، انرژی و نگرش است، فراتر از تاکتیک‌ها: هر دو جنبه، هم کار در زمین و هم در رختکن اهمیت دارند."

فونسکا ادامه داد:  "در مورد دربی مقابل اینتر؟ من از همین حالا شروع به فکر کردن درباره بازی‌های مقابل لیورپول و اینتر کرده‌ام. می‌دانم که دربی چقدر مهم است، اما اول باید به لیورپول فکر کنم، هرچند که قبلاً بررسی اینتر را هم شروع کرده‌ام. سری آ متفاوت از لیگ‌های دیگری است که قبلاً در آن‌ها مربیگری کرده‌ام. سعی می‌کنم به اتفاقات بیرون گوش ندهم و تنها روی کار تمرکز کنم. نمی‌دانم فشار اینجا بیشتر از رم است یا خیر، اما میلان باشگاهی است که همیشه برای پیروزی رقابت می‌کند."

۱۰۰۹