منچستریونایتد جدی‌ترین مشتری وینگر ملی‌پوش کریستال‌پالاس

منچستریونایتد جدی‌ترین مشتری وینگر ملی‌پوش کریستال‌پالاس

ابرچی ازه، هافبک انگلیسی کریستال پالاس، بندی فسخ به ارزش ۶۸ میلیون پوند در قرارداد خود دارد که این بند در پایان فصل جاری فعال خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های انگلیس، به‌ طور جدی در حال بررسی امکان جذب این بازیکن است. ازه که با نمایش‌های درخشان خود در کریستال پالاس توجهات زیادی را به خود جلب کرده و یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس نیز به حساب می آید، از بازیکنان برتر فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بود. توانایی‌های او در خط میانی و بخش تهاجمی، باعث شده که باشگاه‌هایی مانند منچستر‌یونایتد و چند باشگاه دیگر به دنبال تقویت تیم خود با او باشند. 

منچستر‌یونایتد، که به دنبال تقویت خط پست وینگر خود است، به نظر می‌رسد از بند فسخ قرارداد ازه به عنوان فرصتی مناسب برای جذب این هافبک ۲۵ ساله استفاده کند. فعال‌ شدن این بند فسخ در پایان فصل به باشگاه‌های علاقه‌مند اجازه می‌دهد که بدون نیاز به مذاکره با کریستال‌پالاس، او را به خدمت بگیرند. البته منچستریونایتد برای جذب او رقبای جدی مانند چلسی را هم پیش رو خواهد داشت. مطابق خبر هفته گذشته دیلی‌میل کریستال‌پالاس متقاعد شده است که ابرچی ازه هافبک انگلیسی این باشگاه در تابستان سال آینده به طور قطعی از این باشگاه جدا خواهد شد.

۱۰۰۹