برد رئال مادرید با گلزنی دوباره امباپه

برد رئال مادرید با گلزنی دوباره امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا که ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل های رئال مادرید توسط وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه به ثمر رسیدند. در نیمه اول این دیدار رئال مادرید بازی چندان خوبی را از خودش ارائه نداد و نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. در نیمه دوم اوضاع برای رئال مادرید بهتر شد. در دقیقه 58 بازی وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول مادریدی ها را به ثمر برساند و دروازه رئال سوسیداد را باز کند.

در ادامه کار در دقیقه 75، این بار نوبت به کیلیان امباپه رسید تا از روی نقطه پنالتی برای رئال مادرید گلزنی کند. به این ترتیب مادریدی ها موفق شدند با نتیجه دو بر صفر برنده شوند. امباپه در بازی قبلی رئال مادرید مقابل رئال بتیس دو گل زده بود و حالا مقابل رئال سوسیداد هم موفق شد یک گل به ثمر برساند و تعداد گل هایش در رئال را به عدد سه برساند.

تماشای گل وینیسیوس

1470