پیشرفت قابل توجه هافبک هلندی لیورپول در فصل جدید

پیشرفت قابل توجه هافبک هلندی لیورپول در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی- رایان گراونبرخ، هافبک هلندی لیورپول در این فصل احیا شده است و در چهار هفته ابتدایی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل شروع خوبی در لیگ برتر انگلیس داشت. این تیم پس از سه پیروزی قاطع در سه بازی ابتدایی خود در فصل جدید، در بازی چهارم مقابل ناتینگهام فارست شکست خوردند، اما همچنان در جمع تیم‌های بالانشین حضور دارند و می‌توانند یکی از تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی باشند.

آرنه اسلوت در مجموع شروع خوبی در لیورپول داشت و امیدوار است که بتواند با ادامه همین روند، راهی که یورگن کلوپ طی کرد را برود. یکی از کارهای مهمی که او تا به اینجای فصل انجام داده، احیای بازیکنی به نام رایان گراونبرخ است. هم‌وطن اسلوت در فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و نمایش چندان دلچسبی با پیراهن لیورپول نداشت، اما در این فصل و تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او با 17 پیروزی در دوئل‌ها، بهترین آمار را در میان بازیکنان لیورپول به نام خود ثبت کرده است. این هافبک هلندی همچنین 8 تکل صحیح در این فصل داشته و در این زمینه نیز بهترین بازیکن فصل لیورپول به حساب می‌آید. گراونبرخ در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس 7 توپ‌ربایی داشته و از این نظر هم بهترین بازیکن قرمزهای بندر مرسی ساید است.

1428