گزارش ویژه/ بررسی گاف ناشی از عصبانیت مدیرعامل پرسپولیس؛ در 25 سال گذشته فقط پرسپولیس به فینال آسیا نرفته است!

گزارش ویژه/ بررسی گاف ناشی از عصبانیت مدیرعامل پرسپولیس؛ در 25 سال گذشته فقط پرسپولیس به فینال آسیا نرفته است!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا درویش در مصاحبه اخیر خود با خبرنگاران میدانی، ادعای عجیبی داشته که از واقعیت کاملا به دور است!

به گزارش فوتبالی، به هرحال همه می‌دانند که در طی چند سال اخیر موفق‌ترین تیم ایرانی در رقابت‌های آسیایی پرسپولیس بوده اما آقای درویش بهتر است با اطلاعات صحبت کند، چرا که فقط این پرسپولیس نیست که در 25 سال گذشته توانسته به فینال آسیا برسد.

رضا درویش که به دلیل افزایش سقف بودجه حسابی از فدراسیون فوتبال شاکی است و با صحبت‌هایی که در روزهای اخیر انجام داده رسما به فدراسیون وفتبال اعلان جنگ کرده است! هرچند از این موضوع هم نباید به‌راحتی بگذریم که مدیرعامل پرسپولیس علت افزایش یافتن سقف بودجه را لابی اعضای فعلی فدراسیون فوتبال برای انتخابات پیش روی دانست که البته مشخص نیست چقدر این ادعا می‌تواند درست باشد.

رضا درویش در خلال گفت و گویش با رسانه‌ها صبح روز بعد افزایش سقف قراردادها، یک ادعای عجیب و کاملا دور ازحقیقت را بر زبان آورد. مدیرعامل پرسپولیس که با این تیم قهرمانی در 2 دوره لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی و یک سوپرجام اتوماتیک را تجربه کرده است عنوان کرده که تنها تیم ایرانی که در طی 25 سال اخیر در قاره افتخارآفرینی کرده‌ و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده، پرسپولیس بوده است! البته اگر منظور درویش دوره جدید لیگ قهرمانان آسیاست که به غیر از پرسپولیس در 25 سال اخیر، ذوب آهن و سپاهان هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید رسیده‌اند.

اما اگر منظور درویش هم کلی است، در طی 25 سال اخیر علاوه بر پرسپولیس، تیم‌های استقلال، ذوب آهن و سپاهان هم طعم حضور در فینال مسابقات آسیایی را چشیده‌اند! استقلال در دیدار نهایی سال 1378 به مصاف جوبیلو ایواتا رفت و نتوانست این تیم را در جام باشگاههای آسیا، شکست بدهد. سپاهان 9 سال بعد هم به فینال لیگ قهرمانان فصل 2007 رسید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مغلوب اوراواردز ژاپن در فینال شد. البته ذوبی‌ها هم 5 سال بعد در سال 2011 در فینال به سئونگام کره جنوبی باختند و نایب قهرمان آسیا شدند.

مشخص است که رضا درویش به شدت ناراحت و عصبانی بوده که چنین گافی داده است. البته جدا از فضای کری خوانی، باید مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اطلاعات تاریخی درستی داشته باشند که گاف ندهند. چه گاف لپی و چه گاف فاحش!

9098