ستاره 16 ساله‌ای که در لیست بازیکنان بارسلونا برای تقابل با خیرونا قرار گرفت

ستاره 16 ساله‌ای که در لیست بازیکنان بارسلونا برای تقابل با خیرونا قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- گیلرمو فرناندز، ستاره جوان بارسلونا برای اولین بار در لیست تیم اصلی برای دیدار مقابل خیرونا قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در چند فصل اخیر توانست به کمک ستاره‌های جوان تیم خود تا حدی از بحران خارج شود. کاتالان‌ها به مدد بازیکنانی همچون پابلو گاوی، رونالد آرائوخو، لامین یامال و پائو کوبارسی موفق شدند در دو فصل اخیر قهرمانی در لالیگا و صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورند. این در حالی است که بارسا تا پیش از این چند فصل بود که نمی‌توانست چنین دستاوردهایی کسب کند.

با آمدن هانسی فلیک نیز روند اعتماد به بازیکنان جوان آکادمی متوقف نشد. او در صحبت‌های خود بارها اعلام کرده بود که به محصولات آکادمی لاماسیا اعتماد دارد و این موضوع را در عمل هم ثابت کرد. او با میدان دادن به بازیکنان جوانی همچون مارک برنال و مارک کاسادو نشان داد که اعتقاد خاصی به استعدادهای پرورش‌یافته در این آکادمی دارد.

حالا این سرمربی آلمانی برای دیدار مقابل خیرونا یک بازیکن جوان دیگر را هم از آکادمی لاماسیا به تیم اصلی دعوت کرده است. گیلرمو فرناندز، ستاره 16 ساله آکادمی بارسلونا که در روزهای اخیر با تیم اصلی تمرین کرده بود، نامش در لیست بازیکنان بارسا برای تقابل با خیرونا قرار گرفت. باید دید آیا فلیک در این دیدار حساس به این بازیکن جوان میدان می‌دهد یا خیر؟

نکته جالب این است که با حضور گیلرمو فرناندز، لامین یامال دیگر جوان‌ترین بازیکن اردوی بارسلونا نیست، چرا که فرناندز یک سال از یامال کوچک‌تر است.

1428