فرصت‌طلب مثل غول نروژی؛ هالند برای گلزنی به چند لمس توپ نیاز دارد؟

فرصت‌طلب مثل غول نروژی؛ هالند برای گلزنی به چند لمس توپ نیاز دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند در دیدار امروز منچسترسیتی برابر برنتفورد در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد 2 گل دیگر به ثمر برساند و با 9 گل مقتدرانه صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر از برنتفورد پذیرایی کرد و در نهایت شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با پیروزی 2-1 از سد حریف خود عبور کنند و با 12 امتیاز از 4 مسابقه به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان تکیه بزنند.

اما نکته جالب توجه در این بازی، درخشش دوباره ارلینگ هالند، غول نروژی سیتیزن‌ها بود. هالند که در سه بازی قبلی خود برای منچسترسیتی توانسته بود 7 بار گلزنی کند و در دو مسابقه پیاپی موفق به ثبت هت‌تریک شده بود، در دیدار برابر برنتفورد هم توانست دو گل به ثمر برساند تا پس از پایان هفته چهارم، با 9 گل زده صدرنشین جدول گلزنان باقی بماند. او در دو فصل اخیر نیز توانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد و به نظر می‌‌رسد که در این فصل هم بتواند بدون رقیب این جایزه را مال خود کند.

اما هالند در این مسابقه یک آمار عجیب به ثبت رساند. او در حالی توانست گل اول تیمش را در دقیقه 19 به ثمر برساند که تا پیش از آن، تنها دو مرتبه توپ را لمس کرده بود. این یعنی غول نروژی منچسترسیتی توانست در سومین لمس توپ خود دروازه برنتفورد را باز کند. همچنین این گل اولین لمس توپ او در محوطه جریمه برنتفورد بود. این آمار نشان از فرصت‌طلبی ارلینگ هالند دارد.

1428