رودری و تنها ۶ بازی تا یک رکورد خارق العاده در شکست ناپذیری فوتبال انگلیس

رودری و تنها ۶ بازی تا یک رکورد خارق العاده در شکست ناپذیری فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- رودری، هافبک دفاعی منچستر سیتی، تنها ۶ بازی با شکستن رکورد تاریخی بیشترین تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، رکورد فعلی از این حیث در اختیار سول کمپل، مدافع سابق آرسنال، است که در ۵۶ بازی متوالی در لیگ برتر شکست نخورده بود. در حال حاضر، رودری با ۵۱ بازی بدون شکست در لیگ برتر در تعقیب این رکورد است و اگر بتواند این روند را حفظ کند، به تاریخ لیگ برتر راه پیدا خواهد کرد. این رکوردها نشان از اهمیت بی‌بدیل بازیکنان در تیم‌های خود دارد. رودری به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا، در کنترل بازی، توزیع توپ و محافظت از خط دفاعی تیم نقش اساسی ایفا می‌کند. حضور مستمر و تأثیرگذار او باعث شده است که منچستر سیتی در بسیاری از بازی‌ها به پیروزی یا حداقل به تساوی برسد. رکورد ۵۱ بازی بدون شکست نشان از هماهنگی و قدرت تیمی منچسترسیتی و همچنین سطح بالای عملکرد فردی رودری دارد.

علاوه بر رودری و سول کمپل، دیگر بازیکنان برجسته‌ای که در لیست رکوردداران بازی‌های بدون شکست قرار دارند، شامل تیری هانری و حبیب کولو توره دو ستاره سابق آرسنال هستند. این دو بازیکن که در جمع توپچی ها دوران اوج خود را سپری کردند، هر کدام توانستند در ۴۸ بازی بدون شکست حضور داشته باشند.‌ حال، همه نگاه‌ها به رودری است تا ببینند آیا او می‌تواند این رکورد تاریخی را بشکند و نام خود را به عنوان بهترین بازیکن با بیشترین تعداد بازی بدون شکست متوالی در تاریخ لیگ برتر انگلیس ثبت کند یا این رکورد دست نخورده باقی می ماند.

۱۰۰۹