تیم ژابی آلونسو حریف خود را با چهار گل در هم کوبید

تیم ژابی آلونسو حریف خود را با چهار گل در هم کوبید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن و هوفنهایم به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرلورکوزن موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بایر لورکوزن در این بازی از همان نیمه اول توانست سوار بازی شود و برتری خود را به حریف تحمیل کند. در دقیقه 17 بازی بود که مارتین تریر گل اول را برای بایر لورکوزن به ثمر رساند. در ادامه کار در دقیقه 30، ویکتور بونیفیس موفق شد گل دوم را برای بایر لورکوزن به ثمر برساند. مرگیم بریشا در دقیقه 37 یک گل برای هوفنهایم به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل رساند اما بایر لورکوزن در ادامه باز هم توانست گلزنی کند.

در دقیقه 72، فلورین ویرتز از روی نقطه پنالتی دروازه هوفنهایم را باز کرد و سه دقیقه بعد یعنی در دقیقه 75 ویکتور بونیفیس بار دیگر برای بایر لورکوزن گلزنی کرد و در نهایت بایر لورکوزن موفق شد با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی برسد.

تیم ژابی آلونسو در این فصل از رقابت ها از سه بازی شش امتیاز به دست آورده است. آن ها به دنبال این هستند که قهرمانی خود را در بوندسلیگا تکرار کنند. البته که کار آسانی نخواهند داشت.

1470