عکس؛ لحظه‌ای که اونانا پنالتی ساوتهمپتن را مهار کرد

عکس؛ لحظه‌ای که اونانا پنالتی ساوتهمپتن را مهار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی منچستر یونایتد مقابل ساوتهمپتن، آندره اونانا تبدیل به قهرمان تیمش شد و با مهار پنالتی ساوتهمپتن کمک زیادی کرد تا شیاطین سرخ در این بازی به پیروزی برسند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه سنت مری، منچستر یونایتد و ساوتهمپتن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند. منچستر یونایتد در دقیقه 35 بازی بود که گل اول خود را توسط ماتیس دلیخت به ثمر رساند.

دو دقیقه قبل از این که شیاطین سرخ گل اول خود را بزنند، ساوتهمپتن صاحب یک ضربه پنالتی شد. کمرون آرچر بازیکن ساوتهمپتن پشت این توپ قرار گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند و به این ترتیب آندره اونانا جهت توپ را به درستی تشخیص داد و توانست مانع از گلزنی ساوتهمپتن شود. با این مهار پنالتی شیاطین سرخ توانست خیلی زود گلزنی کند و روی بازی سوار شود.

تن هاگ پس از بازی اعتراف کرد که این پیروزی را مدیون پنالتی گیری آندره اونانا بوده است چرا که اگر این پنالتی گل می شد ممکن بود شرایط به طور کامل تغییر کند.

1470