واکنش تن هاگ به مهار پنالتی توسط دروازه‌بان کامرونی

واکنش تن هاگ به مهار پنالتی توسط دروازه‌بان کامرونی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر صفر ساوتهمپتن را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آندره اونانا دروازه بان کامرونی منچستر یونایتد عملکرد خوبی داشت و موفق شد ضربه پنالتی کمرون آرچر را در دقیقه 33 مهار کند. در حقیقت این مهار پنالتی تاثیر قابل توجهی در این بازی داشت. در آن لحظه هنوز بازی بدون گل در جریان بود و اگر این پنالتی گل می شد، اوضاع برای منچستر یونایتد ممکن بود متفاوت پیش برود.

اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد درباره مهار این پنالتی درباره آندره اونانا گفت:" این ضربه پنالتی یک نقطه مهم در طول بازی بود. بعد از پنالتی زمان زیادی نگذشته بود که به گل رسیدیم. این خیلی مهم بود که پس از شروع دشوار بازی گلزنی کنیم. در حقیقت می توان گفت که گل اول را مدیون مهار پنالتی آندره اونانا بودیم. بعد از این که آن پنالتی مهار شد و دلیخت گلزنی کرد، به طور کامل بازی را در دست گرفتیم. البته در نیمه دوم کمی افت کردیم و فرصت هایی داشتیم  که زود تر بازی را به اختلاف سه گل یا چهار گل برسانیم. باید بازی ها را ببریم و امروز بردیم و همین مهم است."

1470