پیشکسوت محبوب تراکتور، ۱۸۰ درجه مخالف بیرانوند!

پیشکسوت محبوب تراکتور، ۱۸۰ درجه مخالف بیرانوند!

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت تراکتور برخلاف علیرضا بیرانوند اصرار بر این دارد که تی‌تی‌ها مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی بود که پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در برابر خبرنگاران ایستاد تا در روز باخت تیمش هم حاضر به انجام گفت و گو باشد. بازیکن ملی پوشی که همانند بازی قبلی که تیمش برنده بود، ابراز داشت که تراکتور مدعی اصلی قهرمانی نیست و این باخت خیلی به جا بوده است.

جالب اینکه بیرانوند در مصاحبه قبلی خود به رسانه‌ها و پیشکسوتانی اشاره کرده بود که تراکتور را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند و از آن‌ها خواسته بود چنین نظری ندهند تا این تیم تحت فشار قرار نگیرد اما پس از باخت تراکتور به ذوب‌آهن، یکی از محبوب ترین پیشکسوتان این تیم دوباره برخلاف نظر بیرو صحبت کرده است.

محمد ابراهیمی مهاجم سال های نه چندان دور تراکتور در یک استوری اینستاگرامی گفته که باید باخت به ذوب آهن را فراموش کرد و هفته‌های پنجم و ششم را با تمرکز بالا ادامه داد چرا که هفته ششم دربی اصفهان و تهران برگزار خواهد شد و بهترین زمان برای کم کردن فاصله امتیازی است.

اف چهارده تراکتور در ادامه خواسته تا تیم با تمرکز و انگیزه بیشتر دو بازی خارج از خانه مقابل خیبر و سپاهان را با برد پشت سر بگذارد اما شاید اصلی ترین جملات ابراهیمی جایی است که وی تاکید کرده تراکتور امسال قطعا مدعی اصلی قهرمانی است و باید حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

این موضوع در حالی است که بیرانوند باز هم بعد از شکست تاکید داشت که تراکتور مدعی اصلی قهرمانی نیست اما پیشکسوت محبوب تراکتور هم دوباره روی نظر خود باقی مانده تا نظری صد در صد مخالف با نظر سنگربان ملی پوش تی‌تی‌ها داشته باشد.

1997