از نظر ستاره لیگ برتر انگلیس بهترین هافبک تاریخ این لیگ کیست؟

از نظر ستاره لیگ برتر انگلیس بهترین هافبک تاریخ این لیگ کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- جیمز مدیسون، ستاره انگلیسی تاتنهام در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که از نظرش استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، چه کسی بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس است؟ استیون جرارد، پاتریک ویرا، فرانک لمپارد، پل اسکولز و یا کوین دی بروینه؟ این یکی از سوالات چالش‌برانگیز در دنیای فوتبال است. پاسخ‌های متنوعی هم برای این پرسش وجود دارد که افراد با توجه به علایق و سلایق خودشان به آن جواب می‌دهند.

فرانک لمپارد یک هافبک گلزن برای چلسی بود. او بهترین گلزن تاریخ چلسی است و توانسته در پیراهن این تیم نمایش‌های درخشانی به نمایش بگذارد. البته او در بازی‌سازی و کنترل گردش توپ هم مهارت خاصی داشت. پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی آرسنال خصوصیت‌های دفاعی بیشتری داشت. این هافبک مستحکم توانایی بالایی هم در حمل توپ داشت و به خوبی می‌توانست در مرکز میدان فرماندهی کند.

استیون جرارد و پل اسکولز هم بازیکنانی بودند که اغلب در پست 8 بازی می‌کردند. این دو ستاره سال‌ها برای لیورپول و منچستریونایتد بازی کردند. آن‌ها توانایی بالایی در شوت‌های سهمگین از راه دور داشتند. همچنین به خوبی می‌توانستند نبض بازی را در دست بگیرند.

کوین دی بروینه نسبت به این هافبک‌ها بیشتر خصوصیت‌های هجومی دارد و در کارهای هجومی فعال‌تر است.

اما از نظر جیمز مدیسون، ستاره انگلیسی تاتنهام استیون جرارد بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس است. مدیسون در این باره گفت: "جرارد کامل‌ترین هافبکی است که تا به حال دیده‌ام. او می‌توانست هر کاری در زمین انجام دهد. از نظر من او بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس است."

1428